🎵 🎵 🎵 🎵 🎵 🎵 🎵 🎵 🎵 🎵 🎵 🎵 🎵 🎵 🎵 🎵 I'm sorry. KAMU MENGALAMI Kau takutkan kukusama? Kau takutkan kukusama? Kau takutkan kukusama? Kau takutkan kukusama? Kau takutkan kukusama? Kau takutkan kukusama? Kau takutkan kukusama? Kau takutkan kukusama? Kau takutkan kukusama? Kau takutkan kukusama? Kau takutkan kukusama? Kau takutkan kukusama? Kau takutkan kukusama? Kau takutkan kukusama? I'm sorry.请不吝点赞 订阅 转发 打赏支持明镜与点点栏目 Dette er en film om en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt bevægt av en kvinne som har blitt be Sarah! Du må sige det! Du må sige det! Du må sige det! Du må sige det! Du må sige det! Du må sige det! Du må sige det! Hej. Du må sige det! Du må sige det! Du, jeg ved ikke, hvad der sker. Du må sige det! Jeg ved ikke, hvad der sker. Jeg ved ikke, hvad der sker. Ich weiß nicht, was mit ihm los ist. Er redet gar nicht mit mir. Ja, wie schaut es denn aus, die Jacke? Ja, okay passt. Ja, ich kann das suchen. Passt. Tschüss. Ja, okay passt. Ja, ich kann das suchen. Mhm, passt. Gut. Nå er det en av de fleste som har kastet seg i denne avsnittet. Ben? Hast du Hunger? Ich kann einkaufen gehen. Benni? Nimm einen Alk mit, bitte. Ist alles okay? Ja, ich bin schon wieder zu Hause. Ich habe mich schon wieder auf die Arbeit gelegt. Ich habe mich schon wieder auf die Arbeit gelegt. Ich habe mich schon wieder auf die Arbeit gelegt. Ich habe mich schon wieder auf die Arbeit gelegt. Ich habe mich schon wieder auf die Arbeit gelegt. Ich habe mich schon wieder auf die Arbeit gelegt. Ich habe mich schon wieder auf die Arbeit gelegt. Ich habe mich schon wieder auf die Arbeit gelegt. Nimm einen Alk mit bitte. Ist alles okay? Die Tamara hat vorher angerufen, die sucht die Jacken. Hast du die vielleicht irgendwo gesehen? Die Tamara hat Schluss gemacht. Schon wieder? Hast du dich vielleicht irgendwo gesehen? Die Tamara hat Schluss gemacht. Schon wieder? Diesmal wirklich. Magst du vielleicht mit Film schauen? G'scheitert trash, aber irgendwie ganz lustig. Da sind solche Terroristen mit dem Flugzeug in die Berge abgestürzt und... Wenn du einkaufen gehst, bitte nimm einen Alk mit. Gibst du mir ein Geld? Die Mama hat uns geschickt. Müsste am Esstisch liegen oder so. Denn... Tu das einfach! Bier? Stoli. I don't know. Thank you. Storbritannia In Ausweis hast du den mit, oder? Ist er für die Party von Ben. 29,74 waren das dann bitte. Wo feiert er denn meist der Ben? Er hat einen neuen Job. Nein, es sind nur ein paar alte Freunde in Wörs zu Besuch. Schön. Dann richte ihm liebe Grüße von mir aus. Mach ich. Und sag ihm, wenn er will, kann er jederzeit wieder bei uns anfangen. Sag ich ihm. Und geh seinen Alkohol zu, er soll sich bitte das nächste Mal selber kaufen. Hallo, grüß Gott. Ich hab Salami-Pizza gekauft. Möchtest du auch? Ben? Jessie, ich bin nur deinetwegen hier. Mhh... Das hier ist unser Zuhause. Jetzt ist es meins geworden. Ich bin nicht bereit, hier alles aufzugeben, aus Gründen, die ich nicht akzeptieren kann. Ich bin nicht dagegen, als würde ich meine restlichen Sachen zusammenbringen. Weißt du, wo alles ist? Der war schon lange nicht mehr hier. Vor zwei Wochen oder so, da ist sein Skateboard zerbrochen. Und dann? Nix. Aus Zugtoit. Danach ist er nicht mehr gekommen. Hi, Mom. Na, passt durchs eigentlich? Ja. Ja, ich bin schon wieder hier. Ich bin schon wieder hier. Ich bin schon wieder hier. Ich bin schon wieder hier. Ich bin schon wieder hier. Ich bin schon wieder hier. Ich bin schon wieder hier. Ich bin schon wieder hier. Ich bin schon wieder hier. Ich bin schon wieder hier. Ich bin schon wieder hier. Ich bin schon wieder hier. Ich bin schon wieder hier. Ich bin schon wieder hier. Ich bin schon wieder hier. Ich, passt alles eigentlich. Ja, viel arbeiten tut er halt immer. Und am Abend ist er dann ganz fertig. Nein, nein, wir können es eh ganz gut brauchen. Die Waschmaschine ist kaputt. Und wahrscheinlich müssen wir eine neue kaufen. Ja, oder reparieren halt, genau. Du, das weiß ich nicht. In der Schule haben wir nur Windows. Das ist ja nicht so einfach. Ich habe ja auch noch eine neue. Ich habe ja noch eine neue. Ich habe ja wir eine neue kaufen. Ja, oder reparieren halt, genau. Du, das weiß ich nicht. In der Schule haben wir nur Windows. Schau, da gehst du auf Google und gibst eine Frage ein. Und dann kommt da wahrscheinlich irgendein Video, das erklärt halt ganz genau, wie das geht. Du, ich muss Schluss machen. Du schaffst das, okay? Tschüss. Du, ich muss Schluss machen. Du schaffst das, okay? Tschüss. Der da hinten hat einen Skateboard-Bag. Wer? Der da drüben. Komm, ich zeige ihn dir. Alter, wie lust. Was gibt's? Bist du die Schwester von Ben? Mhm. Sag einmal, wie mein Skateboard suchen. Sie weiß nicht, wo er ist. Seine Freundin hat Schluss gemacht. Schon vor zwei Wochen oder so. Nein, dann waren sie wieder zusammen. Jetzt hat sie wieder Schluss gemacht. Und weiter? Jetzt ist er weg, um die 90 Tagen. Also ich weiß nicht genau, was du machst, wenn ich Schluss machen darf. Was denn? Du gehst in den Tierpark und schaust ganz, ganz traurigen Luchs an. Also ich weiß nicht genau, was du machst, wenn ich Schluss machen darf. Was denn? Du gehst in den Tierpark und schaust ganz, ganz traurigen Luchs an, wie er ganz allein in seinem Käfig sitzt. Und wann, wann darfst du auch? Ich gehe in den Käfig und lasse mich auffressen. Boah, Drama. Und wenn ihr ihn findet, sagt sie mir wie man Skateboard. Und? Hast du meine Jacken gefunden? Kannst du bitte nochmal schauen,, ich brauch dich heute Abend wieder. Danke. Wir suchen Ben. Ja, da ist er nicht. Wir dachten, vielleicht weißt du, wo er ist. Habt ihr schon Marisi geschaut? Wo? Bei euch daheim am Maria-Theresien-Hochhaus. Am Dach oben. Wieso da? Bei euch daheim am Maria-Theresien-Hochhaus. Am Dock oben. Wieso da? Auch meine kann gut nachdenken dort. Tschüss. Warte, wie heißt du eigentlich? Hab ich doch gesagt, lost. Aber wie hast du gesagt? Los! Thank you. Kjell Kjell पेन पेन Ben? Benni? Ich hab dich schon gesucht. Ich mache dir jetzt Pizza. Magst du auch? Nein? Bleib hinten. Es ist gefährlich. Ich soll da einen schönen Kurs ausrichten von der einen vom Spar. Steffi. Mhm. Ich glaub, die mag die. Und irgend so ein Fertiger von der Skatehalle sich zerbaut. Der soll scheißen gehen. Die Mom hat angerufen heute. Und? Was wollt ihr? Ja, der Roman hat einen neuen Mac gekauft und ich hätte erklären sollen, wie das funktioniert. Das hast du sicher gemacht, oder? Nein, ich habe aufgelegt. Aber sie zahlt uns die Waschmaschinen. Immerhin. Ich habe gar nicht gewusst, dass du da raufkommst. Bist du öfters da? Ist es wegen der Tamara? Einfach so. Ich schaau einfach gerne runter manchmal denke ich mir, ich sollte einfach springen. Mach, ich fang die an. Dann warst du hier. Nein, ich wollte sie retten. Mit einem Arm so hochziehen, weißt du? Nicht loslassen, Ben. Halt die fest. Halt die fest! Wie viel wird? Halt die fest! Die braucht ihr! Ich habe heute so einen komischen Film gesehen mit dem einen Schauspieler von Rambo? Ich glaube, der Held wird alle retten, aber er hat es nicht geschafft. Das würde mich interessieren, wie das aussieht. Magst du mitschauen? Wenn? Next mission. Ben? Terima kasih telah menonton! I'm going to take a walk in the park. I'm going to take a walk in the park. I'm going to take a walk in the park. I'm going to take a walk in the park. I'm going to take a walk in the park. 1.24 bitte. Ben, was machst denn du da? Ich hätte doch das gekündigt. Nein, ich finde es wieder da. Ich sehe es. Du, Ben, ich muss auch mit dir reden. Es ist wegen meinem Skateboard. Ja, ich weiß. Es liegt daheim. Benni, das sagst du jetzt schon zum zehnten Mal. Ich meine, ich verstehe, dass gerade alles nicht so leicht für dich ist, aber das geht doch auch nicht, oder? Ständig streitest du mit ein paar dir Sachen aus, gibst es nicht zurück. Hast du den Philipps Freien irgendwie blöd angemacht? Ich meine nicht... Was? Was soll das jetzt? Ich weiß das doch auch nicht so genau, aber komm, du verstehst mich doch. Ah. Mach er da jetzt einen Ausweis, bitte. Wie bitte? Ja, einen Ausweis. Führerschein, Reisepass. Ben, das ist ein Radler. Das ist ohne Alkohol. Ich bin verpflichtet, bei Personen, die das 15. Lebensjahr noch nicht erreicht haben scheinen, eine Ausweiskontrolle durchzuführen. Ben, wenn du glaubst, dass ich mir das jetzt wirklich von dir gefallen lasse, dann... Ben! Ansonsten muss ich Sie bitten, das Gebäude umgehend zu verlassen. Rufe in den Sicherheitsdienst. Ma chambre, c'est mon petit sanctuaire. C'est vraiment froid là-dedans. Je rentre de chez mes parents. J'avais éteint le chauffage avant de partir. C'est à moi de réchauffer la pièce. De lui redonner cette couleur tendre de l'amour. Je me souviens que j'ai entré dans le quartier et m'ai amoureuse. Je voyais son lumière et mon cœur rastrait. Même avant que j'aie signé le contrat de rentrée, je l'ai vu son lumière et mon cœur a brûlé. Même avant de signer mon contrat de rente, je l'avais entendu. Le soleil de septembre n'a pas su durer longtemps et malgré sa vitalité, ma chambre est devenue ma prison. Pas de fièvre mais un test positif et mon bureau devant Soudan mon meilleur ami. Je travaillais, je mangeais et je pleurais. Il a vu ma sèche. Celle qui est éternelle sur ma santé et mes sentiments. Celle qui est l'origine de ma sensibilité, si créative ou si destructive qu'elle soit. Alors, après la perte de l'odorat est arrivée la perte de volonté. Sortir du lit est devenu une épreuve olympique, dont je n'aurais sincèrement décroché aucune médaille. Paradoxalement, dormir n'était plus la priorité. Manger a aussi lentement quitté la course. Ich schaue in die Uhr und schaue in die Uhr. Alors on se lève, on se sert mon café. On se regarde longuement dans ce tout petit miroir au-dessus de mon lavabo. On se regarde comme si je ne me reconnaissais pas. On s'observe jusqu'à ce que je ne vois plus que ces petits détails qui échappent à tous. Tiens, quatre boutons aujourd'hui. Un sourcil qui pousse en dehors de son habitat naturel. mes serres n'entourent toujours mes yeux creusés. Avec un doux regard de désespoir, nous nous mettons à l'écran et nous arrêtons de commencer notre quotidienne inefficacité. La motivation n' La motivation ne manque pas, mais la concentration s'est évaporée en même temps que la rosé s'est déposée. Nach und nach ähneln sich die Tage immer mehr und die Augen werden müde. Deine Migränen dauern länger an, deine Magenschmerzen hindern dich daran zu essen. Dein Zittern gibt deiner Schrift eine komische Form, eine lustige Form, über die du nicht lachen wirst, à rincer. Ton tétan donne à ta lettre une forme drôle, une forme amusante, sur laquelle tu ne vas pas rire, car ton sourire est toujours plus rare. Elle m'a vu suffoquer cette chambre, me noyer dans mes larmes, comme si soudainement l'air me manquait. J'ai dansé mes tristesses et chanté ma mélancolie, mais la boule au ventre m'est remontée en travers de la gorge. J'aurais pu crier de toutes mes forces, aucun son ne serait sorti. Je varvinis, et en fait, je me suis fait tomber. Enstattent de me laisser tomber sur le sol qui me fléchit, ils m'ont posé la tête et m'ont mis à la tête. C'était mon prison, le plus beau prison du monde. Mais je n'aurais pas voulu comprendre cette vision si vite, alors je me donne une pause. Das schönste Gefängnis überhaupt. Aber ich hätte diese Ansicht nicht so schnell erfahren wollen. Also gönne ich mir eine Pause. Um dieses Bild des Zimmers zu rekonstruieren, in das ich mich verliebt habe. Eine image bien plus robuste, histoire de redonner à cette tentative de vie. Une deuxième chance. Si mes poumons n'aiment plus l'air de ma chambre, j'ai tendance à rendre visite à la terrasse. La pluie était là en novembre si froid que ma nasale était mon échec de la temps. Die Luft war dort im November so kalt, dass meine Nase mein Zeiteinzeiger war. Wenn ich sie nicht mehr spüre, ist es Zeit zurückzugehen und die schmutzige Luft in meinem Zimmer zu atmen. Die Terrasse befindet sich direkt über meinem Zimmer und ohne ein schlechtes Wortspiel machen zu wollen, wurde es schnell zu meinem kleinen Paradies. directe du grand mancement on en a un chèque des sports je peux le marquer soit le s'est même un grand paradis j'ai vu des couchers de soleil et des midis pluvieux mais ce que je les plus côtoyés sont les étoiles je venais toujours le soir accompagné de multiples couvertures j'avais froid et paradoxalement je savourais ce désagrément car plus j'avais froid plus la moindre chaleur était d'une grande valeur. Je n'avais pas su que j'étais une oiseau, qui se déplace pour éviter le chuteau. Mais ce soir, j'ai eu le temps de le manger, mes mains de quelque chose d'autre que de stress. Alors fatiguée, mais agacée des bras de morphée, je restais là des heures en tailleur au recroquevillé, la musique dans les oreilles, qui les déchirant ce sentiment de perte du contrôle. Il y a peu, il m'est clair que la Terre ne pouvait jamais nous dire de nous écouter, de nous tourner vers la soleil, que les secondes, les minutes et les heures. C'est pourquoi je n'ai plus regardé l'œil ces dernières nuits. Mes yeux restaient hypnotisés par la fumée s'échappant de la cheminée de la maison d'en face. Dans la clarté de la nuit, cette petite brume chancelante au loin me réchauffait le cœur. Le vent la poussait dans une direction différente chaque soir. Je laissais alors mon stress s'envoler, lui aussi transporté par la brise. Als der Mond nicht mehr ausreichte, taufte ich die Kerze der Hoffnung, um meine Nächte zu erleuchten. Ursprünglich waren es drei, denn der Bedarf war groß. Ab présent, seule une orne quelquefois ses rendezvous nocturnes. Je les allumais en m'installant, et tant que l'une d'entre elles n'avait pas perdu sa flamme, je restais à leur côté. Die terrasse wurde langsam zu einer Erweiterung meines Refugiums. Wenn meine vier Wände sich zu verengern schienen, à leur côté. La terrasse est devenue une expansion de mon refugium. Quand mes quatre portes semblaient s'éloigner, me rappelait l'air frais qu'une autre monde existait. Que si tout est fermé et que la ville semble morte, c'est seulement une hibernation et non une agonie. Alors ma terrasse, c'était ma salle d'attente. Presque plus impurgatoire qu'un paradis finalement. D'autres sont déjà un peu trésorées. Certaines sont déjà trésorées, d'autres sont déjà trésorées par la vente, d'autres ont été assorties par des plumes d'eau. Certaines s'enchaîneront encore. C'est la sérénité qui y règne et les bons comme mauvais souvenirs qu'on y vit qui font que cette terrasse restera gravée dans mon cœur. Je me suis entendu remercier des milliers de personnes mais jamais des lieux. Pourtant beaucoup de lieux auraient mérité plus d'attention que certains humains qui ont croisé mon chemin. Ce court texte est alors écrit en l'hommage de cette petite table, de ces dalles, de ce bruit insupportable que fait la baie vitrée, mais surtout de ce merveilleux banc. Parfois, quand rien ne va plus, que la pluie frappe trop fort dans mon cœur, je m'allonge sur le sol. Alors, comme un camarade qui se pencherait pour ramasser un de mes stylos tombés, une petite voix dans ma tête me dit « c'est bien là où c'est, ça ne tombera pas plus bas ». Meine Kopf sagt mir, es ist gut da, wo es ist. Es wird nicht höher fallen. Sobald die negativen Gedanken aus meinem Kopf verschwunden sind, sobald die Tinte, die unauslöslich schien, verblasst ist, kann ich aufstehen. Sehr schnell in eine erwachsene Welt entlassen, könnte man alles auf einmal in eine Organisation schieben. Es stimmt, dass ich noch nicht alle Dimensionen der Unabhängigkeit beherrsche, aber viele glückliche Menschen leben in totaler Unordnung. Mein Chaos sieht sich nicht an. Ich kann dir mein Chaos nicht zeigen. Ich kann nicht dein Chaos sehen. Einige Chaos sehen sich an, aber die Tumulte in unseren Herzen sind fast unbeschreiblich. Je ne peux pas te montrer mon chaos. Je ne peux pas voir le tien. Certains chaos se voient, mais les tumultes de nos cœurs sont presque indescriptibles. Pourquoi je me réveille avec la boule au ventre? Pourquoi je ne peux rien avaler? Pourquoi j'ai peur de déranger ou d'importuner? Je ne sais pas. Tu ne le sauras donc pas non plus. Oui, je ne suis pas capable de dreimal am Tag zu kochen. Ja, ich kann mich nicht um meinen Schlafrhythmus kümmern. Mais je garde un rythme. Il se base juste sur d'autres piliers. Cependant, je te remercie du souci. Ma vie est bien rangée. Mon linge est bien collecté, bien lavé, bien séché, bien plié. Ma vaisselle est bien utilisée, bien savonnée, bien rincée et bien rangée. Ma peau est bien pomponnée, mes dents sont bien brossées et mes cheveux sont bien coiffés. Elle me reste à Bajaj Nord. C'est là-haut et là-dedans que les mers indomptables poussent les marées jusque dans mes yeux. C'est à l'intérieur que les souvenirs me reposent, que les rumeurs, les rumeurs, les ressentiments me dépassent. Le futur n'est rien d'attirant. L'enfant qui hier à peine courait de tout son sou est aujourd'hui essoufflé et déçu de ce qu'on lui propose Je ne peux pas m'attendre à entendre que tous les autres doivent le vivre Tu ne fais plus de tes douleurs plus facilement Pour que je sache que tout le monde va mourir De l'inrétionnelle peur de certains des gens de l'homme sain Non, tout d'un coup, je n'entends plus que ma respiration et intérieurement résonne le bruit des larmes qui frappe mon bureau. Je m'épuise. Je me fatigue. Der Schlaf ist kaum zu bekämpfen. Die Augenlider flackern. Mein Kopf ist schwer. Also gebe ich in einem unbekannten Impuls auf und ruhe mich aus. les lèvres flacquant. Mon corps est difficile. Alors je me déplace dans un impuls incroyable et je me calme. Ils m'ont poussée à écouter ce que je faisais semblant de ne pas pouvoir entendre. J'ai appris qu'il valait mieux faire du temps un ami qu'un ennemi, bien qu'il ait douloureux de s'avouer vaincu. C'est ici que commence une nouvelle histoire. J'ai décidé de ne pas me relever après être tombée. Je voulais d'abord griller, aller à tous les quatre. Je ne voulais pas juste reprendre comme j'ai déjà fait trop souvent. Je ne peux plus m'éloigner, me lever les pieds. Ce que je veux, c'est réapprendre à marcher, à fonctionner. La fontaine m'aurait complété avec un de ses chouettes proverbes, « Rien ne sert de courir, il faut partir à point. » Mais souffle un coup et prends ton temps, parce que tu ne sais ni par où aller, ni s'il existe une soi-disant ligne d'arrivée. ស្រាប់ពីបានប់ពីបានប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ពីប់ព� Izgore je došla nona, napravit će večeru Najboja je moja nona, ona je piće iz budućnosti, budućnosti. Rodila je friška joja, uljovila riba bombu Na punti portafoija, to je spiza iz budućnosti Budućnosti, budućnosti A mi imamo pinezi, moremo ća očemo Imamo pinezi, prodat ćemo očemo Imamo pinezi, moremo ća očemo Imamo pinezi Posição sedacareto Vozi sam se na karetu, napisti iz prikuće Pa sa na nje stavi pentu, to je karet iz budućnosti Budućnosti, budućnosti Zaposli sam se u škveru I dobist on od firme Napravi sa na morelnu, to je zemlja iz budućnosti, budućnosti. 🎵🎵🎵 Čao ćemo, imamo pinezij, prodaćemo očevo. Imamo pinezij, moramo čao ćemo, imamo pinezij. Imamo pinezij, moramo čao ćemo, imamo pinezij, prodaćemo očevo. Imamo pinezij, moramo čao ćemo, imamo pinesi Molimo ća oćemo imamo pinesi Nettopp Ich finde es so unglaublich, wie Lisa und Emanuel immer so tun, als wären sie zusammen und dann sind sie es aber doch nicht. Ich sehe ihn nur mit Anna. Mit Anna? Da passt ja. Nein! Ich dachte, die sind befreundet. Wie kann er nur... Sind sie dabei auch befreundet? Keine Ahnung, wenn das so ist. Ich weiß nie, bei denen. Ich verstehe nicht, wieso sie so populär sind. Hässlich sind sie auch. Ja. Naja, wir werden sehen, wie es läuft. Aber ich dachte, die sind befreundet. Das ist Drama. My plans, plans, plans, plans I'm wearing all my favorite brands, brands, brands, brands Give me space for both my hands, hands, hands, hands You, you, cause it goes on and on and on And it goes on and on and on, yeah I throw my hands up in the air sometimes Saying ayo, gotta let go I wanna celebrate and live my life Sayin' ayo, baby let's go Cause we gon' rock this club We gon' go all night We gon' light it up Like it's dynamite Cause I told you once Now I told you twice We gon' light it up Wir werden es aufleuchten, wie ein Dynamit. Weil ich dir einmal gesagt habe, wie ich dir zweimal gesagt habe. Wir werden es aufleuchten, wie ein Dynamit. Ich bin gekommen, um zu bewegen, um zu bewegen, um zu bewegen. Geh aus dem Weg von mir. Was ist das? Was ist das? Hallo? Rede mit dir. Ich habe heute mit deinem Direktor geredet. Wenn du so weitermachst, dann kannst du in der Schule sitzen bleiben. Willst du das? Oder viel besser, du kannst jetzt aus der Schule rausfliegen. Ja? Bin wirklich enttäuscht von dir. Und jetzt geh lernen. Kepala Kampung Kampung Să vă mulțumim pentru vizionare! so Die Sendung wurde vom NDR live untertitelt. Kampung Kampung Nå er det en av de fleste stående stående som har blåst. Det er flest stående som har blåst.このように、ステージに向かって、ステージを上げることができます。ステージの上に、ステージを上げることができます。ステージの上に、ステージを上げることができます。ステージの上に、ステージを上げることができます。ステージの上に、ステージを上げることができます。 The... Musik... Gjørens stål Nå er det en hel del av de flådene som vi har. Okay. 1. Nå er det en av de fleste stående stående i landet. The I'm going to make a new one. The Nå er det en av de fleste stående stående i landet. Det er flest stående i landet.ああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああご視聴ありがとうございました Teksting av Nicolai Winther Bye mom. Don't forget your apple. Oh, thank you. Bye. Come on. No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! Now I know why my mom always says that. Thanks for watching! Die Nachhaltigkeitsstandards Die Nachhaltigkeitsstandards Die Nachhaltigkeitsstandards Die Nachhaltigkeitsstandards Die Nachhaltigkeitsstandards Die Nachhaltigkeitsstandards Kennen Sie das auch? Sie haben ein Produkt, welches Sie unbedingt verkaufen möchten, doch es erfüllt nicht die Nachhaltigkeitsstandards. Wir haben genau die Lösung für Sie. Durch die harte Arbeit von unseren promovierten und herausragenden Wissenschaftlerinnen haben wir es geschafft, ein innovatives, noch nie dagewesenes und qualitativ hochwertiges Produkt zu erschaffen, welches perfekt für Ihre Firma maß zugeschnitten ist. Diese bahnbrechende Erfindung wird die Industrie revolutionieren. Wir von Shallow Company X haben es uns zur Aufgabe gemacht, etwas zu erschaffen, was wirklich die Welt transformieren wird. Unsere exzellenten Designer verschaffen unserem Produkt noch den letzten Schliff. Ohne jeden einzelnen unserer Mitarbeiter wäre es nicht möglich gewesen, dieses revolutionäre Produkt zu entwickeln und ihnen bereitzustellen. Ich darf Ihnen heute dieses Wunder präsentieren. Dieses Produkt wird Ihr Leben um Welten verbessern. Nachhaltigkeit schützt, was gut ist. Субтитры создавал DimaTorzok Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell, Kjell Kjell Kjell, Kjell Kjell Kjell, Kjell Kjell Kjell, Kjell Kjell Kjell, Kjell Kjell Kjell, Kjell Kjell Kjell, Kjell Kjell Kjell Kjell, Kjell Kjell Kjell Kjell Kjell Kjell Kjell Kjell Kjell Kjell Kjell Kjell Kjell Kjell Kjell Kjell K Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Huff... Fertiliseringsprojekt I'm going to make a 1 tbs of butter 1 tbs of flour 1 tbs of butter 1 tbs of flour 1 tbs of flour 1 tbs of flour 1 tbs of flour 1 tbs of flour 1 tbs of flour 1 tbs of flour 1 tbs of flour 1 tbs of flour 1 tbs of flour 1 tbs of flour I'm going to make a hot chocolate with a hot chocolate and a hot chocolate. I'm going to make a hot chocolate with a hot chocolate. 1.5 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbsps. vanille 1 tbs vanille 1 tbs vanille 1 tbs vanille 1 tbs vanille 1 tbs vanille 1 tbs vanille 1 tbs vanille 1 tbs vanille 1 tbs vanille 1 tbs vanille 1 tbs vanille 1 tbs vanille 1 tbs vanille 1.5 kg kvartal 1 kg kvartal 1.5 kg of chicken breast 1 kg of chicken breast 1 kg of chicken breast 1 kg of chicken breast 1 kg of chicken breast Ketika saya menghidupkan kota, saya tidak bisa menghidupkan kota. Kampung Kampung Kepala Nettokketsu The Arifuni! Arifuni! Arifuni! Arifuni! Arifuni! Arifuni! Arifuni! Arifuni! Arifuni! Arifuni! Arifuni! Arifuni! Arifuni! Arifuni! Arif, du minh! Sliiit! Arif, du minh! Sliiit! Arif, du minh! Sliiit! Arif, du minh! Sliiit! а Nå er vi på veien. Kjell Andersen www.btistudios.com Kanskje vi kan se på en annen måte. Thank you. I'm not afraid and here with me is Salma. And today we talk about the film A Heat Wave. So let's start with the first question. How long did it take you to make an animation film like this? The animation process itself, it takes 30 days a month. As it it was a graduation project so we have to be on a certain timetable but the pre-production stage about eight months or seven something like that but it wasn't everyday work you know okay i work a week and then see that and think about some things and stuff like that so yeah it was 30 days of animation so you worked every day 30 days long every day day and night damn that's intense yeah and when did you start with creating animation films since the last two years in the college. Okay. I began making movies when I decided I'm gonna make a short film as a graduation project. I began making very short tiny clips to get ready to that. And a heat wave was your first animation film yeah it was my first short animation damn you look so nice thank you and what do you like most about filmmaking it's that you can discuss complicated ideas in very simple and artistic way and it can affect a lot of people's lives. Okay cool, so that was the Q&A. Thank you for taking your time. Thank you. Hopefully we see some films from you next year. I hope so, I hope so, Rik. So thank you, bye. Bye. Hello, this is Daniel again from Yuki and I'm here with Jonas Wiesinger, the cinematographer of Lost. Hello Jonas, how are you doing? Hi, I'm fine, thanks. Great. I will jump right into it. And I want to ask you, what's it like to work with four different directors as a DP? It's very interesting process. We had, as I said, four directors and every day one of them was like the boss of them, who was like driving it. But the other three were always giving their impulses to the process. to the process and we always try to get compromises which everyone is okay with. So it was quite interesting for me because it was kind of my task to bring all of their ideas together. all their ideas together so the movie looks like it was made by only one director and that it always has the same style. And speaking of the look of the film, a lot of it is shot on hand camera, right? Yes, all of it. The only exception for that is the scene where the cap is falling from the house that was shot on a tripod. But everything else is handheld. So tell me, why handheld? It was kind of the look we were going for because we've made some movies in the past with the Meeting Kulturhaus Bells and some people of the team and they were always static and with tripods. We found out that handheld shots look a lot cooler, especially when we're trying to achieve this realness of the movie. Was there a long process to talk about the ending of what it should be like, and we couldn't really get the same answer to the question. So it was kind of for the team also open what happened. So some thought he jumped, some didn't. There is even the theory that the brother isn't real at all and the sister is just imagining him. So everyone had kind of a different idea how the movie ends. And can you tell me what you are doing next? I want to stay at cinematography. I want to make it my profession, hopefully. I'm working on some new projects right now. Yeah, I think that's it for the Q&A. Thank you very much for joining us. You will probably be at Bates at the UT, right? Yes, I will be there. So then there will be enough chances to get to know Jonas in person and ask him more questions. Hello everyone, I'm Laurenz from UK and I'm speaking to Liselotte Seche, the director of the Three Portraits of Chaos. And this is your first short film. And my first question to you, The Three Portraits of Chaos focuses a lot on beautifully written and spoken language. And can you tell us a bit about the process of writing and your monologue and about the multilingual aspect of it? Thank you very much, first of all, and yes, I am glad to answer that question. I discovered writing in 2021 and by that I mean I began to write all my emotions down when I felt very low. And I took a break from my studies. And I know everyone says, you're from a bad experience. You can do, you can take a great lesson. And that's very strange to me. That's very American to me. And I decided to work that out. If I wanted to make something great about something bad, I had to work it out. And this way I decided to make something great about something bad, I had to work it out. And this way I decided to force myself to write everything what was happening in my head. And so I did a kind of introspection. I wrote everything in French in the first steps. And then I decided to translate it in German because I knew I didn't want to do only text about it. I wanted to be really proud of what I was doing. And for me, a text wasn't enough. So I really put all my work into the structure so that I could work with it somehow. And then it came to the idea of a film. What role does a soundtrack play in this particular short film? And how did you select music for the film? I actually made it myself on my phone using GarageBand so anything's possible guys. I had no idea how I was supposed to compose it because I'm a bit of a musician but I don't know how to write music that easily so I just knew how long it had to be I choose a portrait and I did the music and somehow maybe because I was so intensely working on this project it fitted perfectly each project each portrait and it was I was only working on on giving out a vibe and and a harmony in each portrait it's not like I want this music to be listened alone it doesn't make any sense to me it doesn't it isn't dramatic or very happy it is just transporting the words I'm saying so I'm myself impressed of how I managed it because I don't know how to recreate that. Well, thank you so much for taking your time to do this interview. And we hope to see more projects from you very soon. Thank you very much for having me in the selection this year. I'm very, very, very happy. Thank you. Bye. Bye. Okay, so hi everyone. I'm Martina and here with me is Ivana Szeric. Ivana is the filmmaker of the music video Amorella. Hi Ivana. Hi, thanks for having me. Amorella is quite something of a crazy story. It involves a flying grandma and onion rings dancing out of space. And I wanted to ask, what is the story of the song and how did you come up with the visuals? Well, basically, I didn't really have to think too much about it because the band that made the song already has these visuals in all of their songs. There's already a story in each of their songs. And basically, they made up this story about a guy who went to space and who is now making music there and sending it to us. So I really didn't have to go far, I just needed to listen to the song lyrics and like kind of change it a bit, but still the whole script was in the lyrics. Your video includes not only animated drawings but also embroidery, a more traditional handcraft originally. How did you combine those two techniques and how come? Well, so since the song is about his grandma and my grandma inspired me to make this film and since my grandma has been doing embroidery for like ages it was something that I grew up with and she taught me how to do it when I was a little kid and you know when I started thinking about what should I do for the film, should I just do it digitally? I wanted to make it a bit more traditional, but I didn't want to do it by hand, like to draw by hand. So my grandma actually helped me with the embroidery. So I'm at the point where I can say that my grandma is also an animator. That's amazing. And maybe one last question. Do you want to tell us what is it that you like most about animation? Honestly, it's the fact that the medium itself has no limits whatsoever. I don't have to worry about actors or locations where we're filming because we're not filming anything and like really it doesn't matter if my characters are green or yellow or blue because I don't have to change anything later I can just do it I can just color it differently and like yeah really there are no limits to what we can do in animation. No limits like flying grandmas and out of sight. Yeah, exactly. Thank you so much, Ivana, for taking the time and thank you for your beautiful film. Hi, everyone, and welcome to this Yuki Q&A. I'm Martina and here with me are Adjo Akunu, the filmmaker, one of the filmmakers, and the writer, I think, of TAK TIK, and Öyküler Beceren, the main actress of the film. Your film tells a story about a young person who slowly begins to change and spends more and more time learning, rather than being with friends, maybe. Can you maybe shortly tell us how the story and the idea of the story came about? So the topic was given because it was a school project. And then we all worked together on the story. I think you had like a main idea about the story also. And then my idea was like with the clock that it's always ticking and it's getting louder and I think together we worked out all the details um and we did it I think very nice as a group and everyone had their share in the story so it was a collective work really cool um yeah your film I mean it's somehow we can also maybe understand it as a critique towards the schooling system or would you say even towards the pressure of achieving maybe um for me personally it was um yeah a big um critic yes point for uh for schools and because I don't like the system like it is and I think yeah it was more of a critic yeah I think the same too I mean we are in an alternative school and I was like um in a normal school and like in the first grade but that really it doesn't fit for me because I'm then I'm really under pressure and I can feel it and yeah so it's a critic I really like that this film gives so much visibility to this important topic and I think maybe it's also I don't know maybe it's something that also needs to be talked about about more in schools I guess so it's really nice that you did it also as a school project um maybe I want to go back to uh what you said before uh that you mentioned the the ticking of the clock I think the there's a great scenery and camera light in the film and throughout the film it becomes steadily darker and more intense and the ticking of the clock becomes louder and louder can you maybe tell us a bit about your filming idea on that um so i wanted like we all wanted it together i think the ticking idea i brought it in and then we all agreed that that that was a good idea and we liked it and then i don't know who exactly said also that with the light and i thought that was a good idea and we liked it and then I don't know who exactly said also that with the light and I thought that was really great because we wanted to get that you when you watch the movie um that you have the feeling that it gets that it gets more intense and more intense until it bursts so that's why she's more alone like it gets darker and everybody like also in the making, we put the tables from her friends like the wider way, like, you know, far away. And how was it for you, Ekele, to act? Did you already have some acting experience or how was it to maybe act this very emotional and dramatic scenes it was actually not that hard um i played some roles in our school films but not more than that and um but i also had some help from what is her name ola queen yeah exactly i don't know how to pronounce it so So yeah, and she helped me with my acting and she helped me with portraying the different emotions. I mean, yeah, but it was not that hard. Okay, thank you so much for sharing these insights on the filmmaking and also for sharing your thoughts and idea with us and obviously thank you for this wonderful film. Thank you for the opportunity. Thanks. I am talking with Duke and King Smith and they made the film The Appling and they will talk a little bit about their film. Hey, so we made the film, The Appling, for the TSA State Leadership Conference here in Georgia. The prompt was very open-ended. It was make a horror film using the line, now I know why my Mom Always Said That, along with three particular props, which were a toothbrush, a hairbrush, and a cell phone. And an apple. Was the apple a requirement? I think so. I don't think so. But anyway, you can see all of those throughout the film. um we wanted to uh include the line in the most creative way possible um and also just interpret those items in a way that was still meaningful to the film you know so they're um the boys last effort in getting rid of the doctor is um throwing like the hairbrush and the cell phone at him while he's running away but um yeah the idea um really came to us just kind of based off that prompt. We were sitting in a room in our high school, that's the film classroom, and just thinking over stuff, you know, what would be funny, you know, what are things that moms always say, something that everybody can relate to. And just that line, an apple a day keeps the doctor away, really worked out with the way the film went and the production of it kind of came together based off of that pretty easily. That's a good story. Thank you. Then I wanted to ask if you want to pursue becoming a filmmaker in the future or if this was just a school project or is your school topic kind of filmmaking or is this something completely new? We had a really good class at the school we went to for filmmaking and we both got really into it so now we both plan to pursue the film industry in some way or another. He's going to college currently. I don't plan on going to college. I plan on just going straight into the film industry. I've already started in a small production company, like, in my town. It's, like, really small. It's only, like, 12 people. But I was taking behind-the-scenes pictures. I really enjoy doing that. And you plan on doing something in the film industry. Yeah, so I'm currently studying at the University of Georgia majoring in entertainment and media studies. I've done a little bit of work with a local filmmaker in Athens where my college is just on some small productions for the state department of Hi and welcome Paula Hanna one of the three filmmakers of the sustainability advertisement. Your film talks about something that we experience a lot these days, it's greenwashing. Can you tell us how you deal with this topic in your film? Our film is basically, it uses absurdism as a tool to make light of greenwashing because everybody knows about greenwashing. And I think I'm not the only one who despises it because it's so cheap really it's cheap if you can't really make a good product then just state it not just say oh we're so great we are green yeah green of money but not green of money, but not green of sustainability, right? Our film is well said an ad about greenwashing and yeah, it's basically it. I think you already mentioned the absurdity that you use as a strategy and in fact you stage the advertisement as if it were a real one. And it looks so authentic, I have to say. And I was wondering if you actually watched real advertisements while looking for inspiration. And did you look for greenwashing in them? Yes, we watched a lot of ads. But the main point, at one point we said, okay, stop, because the ads weren't really doing it for us. So we watched a lot of satirical content about like making fun of ads and that was a point where we like yes that's it we want to do something but more like these satirical ads, I will call them, were like more satirical than they were ads, right? Because when you watch them on TV, you don't think, oh, it's an ad. You think, oh, it's comedy, right? And we wanted really people to, some people to watch it and think for the first few parts, oh, it's an ad, right? I want to skip it. But then it's like, okay, it's not an actual ad. I guess you're already an expert in advertising in general. I wanted to ask you about this idea of the suitcase. I really love the idea of the little suitcase that is so carefully fabricated that it can solve all the problems on earth. I mean, obviously, this little suitcase does not exist. But what do you think can we actually do to recognize greenwashing or to not be fooled by ads the problem with greenwashing is that for example there are certain words they can use for instead of substantial they say green natural which are i'll just say it bullshit terms and like the problem is as a consumer they're so well made you sometimes can't really tell so the problem is the government should just put a law in place saying hey you can't fucking do this you have to abide by the rules or you pay a fine probably they have a law in place but it's so loose i'd say that it doesn't really do much okay thank you so much um for sharing your ideas and all your knowledge about advertisement with us and thank you very much for this great film. Thanks for having me. you