you Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Krona, Kjell Thank you. Hey, are we on then yet? One, two, check, check. Hi, yeah, okay. Oh, oh, hi, check. Hi. Yeah. Okay. Oh, oh, hi. Okay. We are. Hi, everybody. Hi. Welcome to the 18th episode of Café Adile. I'm so happy to be your host today. And as some may have noticed, I look a little different. Well, I don't know if this has to do with my trip to Kaisermühlen, I hope not. But I guess it's also just because I'm so used to the virtual life already that I became part of it. Yeah, who of you doesn't know this feeling? I guess all of you uh yeah uh where did i stop oh yeah ha coffee dealer oh yeah 18th episode wow what are we doing today it's so nice i can introduce two wonderful guests to you which is really really amazing the first one is no one else than Millie Gros. Who doesn't know? I mean, who doesn't know Millie Gros? This is almost impossible, but for those who don't. Millie Gros is a pianist and rhythmist. She studied rhythm, music and movements pedagogies at the University of Music and Performing Arts in Vienna and also jazz piano with Christoph Tschech at the Anton Bruckner Private University in Linz. She has two active projects right now. One is called Meta and Magnet and the other one is a solo project, which is called Millicent. Well, she has a passion for artistic interventions with amateurs and professional musicians. She likes to create situations in which people with different musical backgrounds can make music together. She's also a certified sound painter and works regularly with the Turkish choreographer and sound painter Ceren Oran. Not the less, she is also part of the organizational team of Fraufeld, an initiative that campaigns for the visibility of female musicians in contemporary improvised and composed music and has been a lecturer for improvisation at the University of Music and Performing Arts in Vienna since 2016. All right, is there more to say? Milly, let's hit it. Bye! Thank you for watching. موسیقی در موسیقی در موسیقی در موسیقی در موسیقی درسته Thank you. Arno Geiger Selbstporträt mit Flusspferd In der Früh, wenn ich rede, ist meine Stimme rau. Dann will Aiko wieder mit mir schlafen. Ich sage, bis in 20 Jahren wird meine Stimme auch am Nachmittag etwas Raues haben. Aiko umarmt mich von hinten. Wenn ich bis dann noch mit dir zusammen bin, was ich nicht glaube, werde ich es nicht mehr so anziehend finden. Mir ist es ein bisschen unbehaglich, nachdem Aiko das gesagt hat. Gulland's Gjørens morg, Gjørens morg, Gjørens morg, Thank you. I'm sorry. Köpfe des Jahres, Ausgabe 2020, der Standardbibliothek Kopf des Tages Montag, 12. August 2019 In Indien muss es wieder eine Gandhi sein. Sonia Gandhi übernimmt wieder den Chefsessel der indischen Kongresspartei. So beliebt Sonia Gandhi bei ihren Anhängern in Indien ist, so sehr finden ihre politischen Gegner Gründe zum Angriff. Indien ist, so sehr finden ihre politischen Gegner Gründe zum Angriff. Die heutige 72-Jährige sei doch gar keine echte Inderin, bringen vor allem die Hindu-Nationalisten immer wieder aufs Tapet. In der Tat wurde die Witwe des ermordeten Rajiv Gandhi in Italien geboren. Doch fügte sie sich schnell in die Familie ihres verstaubten Mannes ein, verstand sich bestens mit ihrer Schwiegermutter Indira, die selbst Tochter des ersten Premier Indiens war, Jawaharlal Nehru war. Ein anderer Vorwurf, den die Regierungspartei BJP nicht müde wird zu betonen, ihre Kongresspartei Sati verwurzelt in Nepotismus, Korruption und Clan-Packeleien. Nur Gandhis können an die Spitze, für Outsider sei kein Platz. Læs merkt på min kanal! Læs merkt på min kanal! Læs merkt på min kanal! Læs merkt på min kanal! Læs merkt på min kanal! Læs merkt på min kanal! Læs merkt på min kanal! Læs merkt på min kanal! Læs merkt på min kanal! Læs merkt på min kanal! Læs merkt på min kanal! Læs merkt på min kanal! Læs merkt på min kanal! Læs merkt www.sdimedia.com Læs mer på www.sdimedia.com Gjordeskaps 🎵 Gjørens Thank you. Der Ursprung der Liebe Liv Strömquist. Liebe entsteht also aus dem Verhandlungsprozess über eine exklusive und relativ dauerhafte Vereinbarung über das sexuelle Eigentumsrecht zwischen freien Individuen. Der ritualisierte Umgang miteinander beinhaltet zum Beispiel folgende Verhaltensweisen. Babysprache sprechen, Schnulli, Bulli, Schmusi, Mausi, Händchen halten beim Rumlaufen, Küssen zum Abschied und zur Begrüßung, Hallo, Tschüss, trollige Kusenamen, Schnuffelpuffel, Zuckerschnute, einander auf Konzerten im Arm halten und so weiter und so fort. The Guds krav Thank you. Ich bin ein Mensch, Wir schlafen nicht. Da gibt es ein Lesezeichen, das nehme ich. Man kenne das ja, wie irgendwo Glastüren auf- und zugingen, wie Glas ebenso plötzlich auseinandergehen könne, das man zuvor von Hand nicht auseinanderbekommen habe. Plötzlich seien sie da gewesen, sie alle hätten sich schnell zurückbewegt, rückwärts bewegt, auf Telefone zu, auf Tankstellen, Anschlussstellen an einen örtlichen Ort. Den Krankenwagen habe er nicht gehört. Auch wie sich alle rückwärts bewegten, habe er nicht gesehen, wie er der Blick nach draußen gewesen sei. Er habe es nur gewusst und auch das habe er gewusst. Jetzt tragen sie ihn fort. A. I am the light of the world. Thank you. Thank you. Und zum Abschluss, glaube ich, Christoph Franzmeier, Morbus Guitara. Naja, das wird wohl ein Zeichen sein. Über solche Fragen führte Berings Fahrt langsam und unmerklich aus seinem licht erering nicht, hörte ihn aber fluchend. Was ist los? Was ist los mit dir? Eine Grube? Wo? fragte Lilly. Bering fühlte die plötzliche Atemlosigkeit und Blutleere eines Schocks, als er seinen Blick von der Straße ab- und Lilly zuwandte und der Schatten die Grube sich mit seinem Blick bewegte. Aus dem Kegel des Scheinwerfers glitt, aufflog und als schwarzer Fleck Lillis Gesicht verdunkelte. Der Schatten bewegte sich mit seinen Augen. Die Grube klaffte nicht auf der Lastenstraße, sondern in seinem Blick. Takk for at du så med. Gjørens mor. Eins noch. Isabel Allende, Das Geisterhaus Clara interessierte sich nicht für den Haushalt. Sie ging durch die Zimmer und wunderte sich nicht, dass alles sauber und in schönster Ordnung war. Sie setzte sich zu Tisch, ohne zu fragen, wer das Essen gekocht oder die Lebensmittel eingekauft hatte. Es war ihr gleichgültig, wer sie bediente, sie vergaß die Namen der Hauseingestellten und manchmal die ihrer eigenen Kinder. Doch schien sie immer gegenwärtig zu sein, wie ein fröhlicher, guter Geist, der die Uhren in Gang setzte, wo immer er auftauchte. Sie kleidete sich in weiß, weil sie fand, dass nur diese Farbe ihrer Aura nicht abträglich war, und gab den einfachen Kleidern, die Ferola für sie nähte, den Vorzug vor den mit Rüschen und Juwelen besetzten Roben, die ihr Mann ihr in der Absicht schenkte, sie zu blenden und sie nach der letzten Mode gekleidet zu sehen. අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි අපි Gjørens fjell موسیقی در موسیقی درسته Thank you. Gjørens morg, Gjørens morg, Guds krav Thank you. Danke. Thank you. Yeah, yeah, ba-doo. Yeah, yeah, yeah, ba-doo. Yeah. Hey, hit it up for Millie. Awesome. Thank you a lot. This was really nice. Millie Kroh and her favorite shelf with books. Well, now let's come to our new guest. It is the one and only and one and only Huye. Again, who of you doesn't know Huye? I mean, come on, seriously. Huye was born in Canton, China, and currently lives and works as video and sound artist based in Vienna, Austria. Her works span on different media such as video and sound installation, composition and live sound performances, and often address questions in regards to individual social identity and its entanglements with different cultural and political contexts. With her research on socio-political aspects of sound and music culture, the artist opens new perspectives on the diverse correlations between sound and contemporary societies. Today, she will show us a video work that's called Songs of Oblivion. It's an HD video with three channel sound staging, color and it's 19 minutes and 52 seconds long. The project starts from the artist's research on the unique singing tradition of the Tao people, a small group of Taiwanese aborigines native to the Lan Yu island and a shadowy part of the island's history implemented by the post-war Taiwanese government,ing from the personal memories of inhabitants of Lanyu who witnessed the existence of the former Lanyu farm, a correctional facility established by the post-war Taiwanese government, particular auditory fragments frequently appeared in their narrations. descriptions of individual aural perceptions of the past have become the key approach for the artist who attempts to reconstruct certain cruel details of the Tao people. The act of singing as performative display of knowledge and experience and the auditory perception embedded in personal memory, Songs of Oblivion aims to explore the complexity of the relationship between certain political incident and collective memory. Hey! Hui! Let's go! See you soon! Bye! Tana ma che pwis e tanata unungan tau takadantarwek. Unungan tau takadantarwek do aminalalau dayamacharayuk. I'm going to sing a song. I don't know. Nååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå The I'm going to show you the process of making a Røde Røde Thank you. you中文字幕提供你去拿一個比較易吃的我去拿一個比較難吃的我去拿一個比較難吃的我去拿一個比較難吃的我去拿一個比較難吃的我去拿一個比較難吃的我去拿一個比較難吃的这些是我们的家庭我们的家庭我们的家庭我们的家庭我们的家庭我们的家庭我们的家庭我们的家庭我们的家庭我们的家庭我们的家庭我们的家庭我们的家庭我们的家庭这一块你好很好 Gracias. you Arigamouag, vantamocera, Chant ПОЮТ НА ИНОСТРАННОМ ЯЗЫКЕ Kukatana ye mayi kulu kulu ПОЁТ НА ИНОСТРАННОМ ЯЗЫКЕ 아아, 오른잔나 민간도 좋다고 아아, 오른잔나 민간도 좋다고 내 밑바라 바람 고친 여왕 보네 에이 S'il y a un mauvais... Nga pa che kena na dapa nga kawso, Nga kama mungso mai chawok so wana, Nga kama mingloi nga lakon, روحون أهل العالمين أهل العالمين أهل العالمين Играет музыка. موسيقى oh ஏன் கோலம் நெய்தின் பார்த்தார் ஓய்வில் போய்வில் ஓய்வில் اشتركوا في القناة you you中文字幕志愿者 李宗盛然后住建办科的一到来一来盖了房舍以后他们把400个军犯全部撤成六个大队来管那些犯人军犯叫长员长长久久的那个长员是员工的员长员然后犯人叫对元所以长元是军犯对元是作奸犯科的两个同时犯罪的同时一起关押在一起但是长元的成绩比他们高因为他们是军人所以管理那些作奸犯科的这个成績比他們高 因為他們是軍人所以管理那些作奸犯科的這個真正就是體現了國共內在結束之後死的死 發瘋的發瘋 自殺的自殺那些軍人在這裡發生太多次然後這個地方的軍犯會擊尖演員部落的孩子我的朋友跟然后这个地方的军犯会击歼远迎部落的孩子我的朋友跟同学都有过被击歼的经验他们会用馒头 米 面引诱部落的小孩子非常可恶的在面对汉人打雾主人在面对汉人打雾主人在面对汉人的那个那个关系是一个非常恶劣极度恶劣的一个状态 The阮子昌主管这里的那个军官睡的房子在上面这是军官的宿舍所以他们可以去高林下看一整排的关押做建办科的犯人的活动原来的立德方是關押做見犯課的犯人的活動原來的立法辦是關押國共內戰結束之後的那些思想犯蔣介石認為你的思想有問題所以每一個在這裏的軍方都會寫殺豬拔毛殺豬的滅了毛主席毛澤東所以他會寫在這裏殺豬拔毛反共抗俄杀猪的灭了毛主席毛泽东所以他会写在这里杀猪拔马反共抗俄蒋介石的政策是把那些军犯抓来来去管理那个穷凶极恶的那些作奸犯科的台湾的那些犯人他们互相杀害对蒋介石來說無關緊要所以他們關押在這裡但對島主人的文化各個方方面面帶來了非常巨大的衝擊跟破壞這邊的羊被他們抓來吃附近的你有沒有發現這個地方原來是東青的生產疆域但你會發現你看不到椰子樹為什麼因為都被犯人他們爬不上去他們要吃椰子他們就用砍的用鋸的所以你看不到周邊完全要吃椰子他們就用砍的,用鋸的所以你看不到周邊完全看不到椰子樹你放一支錯他們就給你加兩個角料你放第二支錯他就給你加第三個角料一個角料重大概五公斤所以一个犯人脚上有三个脚料那个是二十几公斤他必须要门不正那不,门可以过吗那个犯人挛上個腳料他要綁繩子綁在他的腰旗上面所以他走路會拉那個繩子拉那個繩子他才有辦法走路 KONDITIONER Rødgrød Røde Røde I'm going to make a fire with a fire-breathing stick.ご視聴ありがとうございました you就自己刺上去我一定會把他給刺上去你是不是表示對蔣介石效忠哦回不去吧刺了他就怎麼回不去你刺了那個都會被刺到你刺了那個都會被刺到你刺了那個都會被刺到你刺了那個都會被刺到你刺了那個都會被刺到你刺了那個都會被刺到你刺了那個都會被刺到你刺了那個都會被刺到你刺了那個都會被刺到你刺了那個都會被刺到你刺了那個都會被刺到你刺了那個都會被刺到你刺了那個都會被刺到你刺了那個都會被刺到你刺了那個都會被刺到就是表示对蒋介石效忠哦你吃了那个东西就表示你对蒋介石效忠哦你看蒋混蛋哎因为是想移绿嘛他们一直想回归国回归国只要他一步走路後面都是軍發軍管的那些女軍人陪著他們走回去或走路哪一個人走路腳尿因為他踏一下醫生再踩一下醫生那個很舒服沒關係因為他一下就一聲再踩一下因為那個腳尿會碰觸嘛五百個人的腳尿一千公尺都聽得到你看他音響我們多深 Hey! Yay! Thank you very much, Huye, for this wonderful contribution. It was really amazing. Yay! Also thank you Milly Kroh and all of you for joining us tonight. If you want to leave something up here... It's something that's called Tiptar. You can also find it down here. Yeah, leave something if you liked everything, which I guess you did. Of course you did. All right. So, see you soon. Bye.